Προσαρμοσμένοι στις σύγχρονες γκαρνταρόμπες μας, οι κρύσταλλοι γίνονται ένα καθημερινό εργαλείο αυτοέκφρασης!

Ένα πολύπλευρο πορτρέτο της Bella Hadid, αποτυπώνεται στη νέα καμπάνια της Swarovski αντικατοπτρίζοντας τις πολλές πλευρές του κρυστάλλου στην εικόνα μιας προσωπικότητας της νέας γενιάς.

Σχεδιασμένη από τη δημιουργική διευθύντρια Giovanna Engelbert και φωτογραφημένη από τους Mert Alas και Marcus Piggott, τα πορτρέτα της νέας καμπάνιας αποτυπώνουν τη μεταμορφωτική και ευέλικτη φύση των κρυστάλλων Swarovski μέσα από διαφορετικές εκφράσεις του στυλ. Πρόκειται για μια σύγχρονη ποιότητα που παίρνει μορφή μέσα από την Bella Hadid – το νέο πρόσωπο της καμπάνιας της Swarovski – της οποίας η μεταμορφωτική εμφάνιση λειτουργεί ως μούσα για την καμπάνια, ενσαρκώνοντας έναν πολυδιάστατο τρόπο σκέψης μιας φρέσκιας νοοτροπίας της μόδας: μια ελεύθερη και ρευστή προσέγγιση στο ντύσιμο που αψηφά τους κώδικες της παράδοσης.

Η στάση αυτή εμπνέει μια σειρά πορτραίτων που βασίζεται στην ανεπίσημη και αβίαστη σχέση μιας νέας γενιάς με τα τολμηρά κρυστάλλινα κοσμήματα και τους ιστορικούς συνειρμούς της αίγλης.

Η Swarovski Crystals δεν προορίζεται πλέον για τη χλιδή μίας εκδήλωσης υψηλής αισθητικής, αλλά ενσαρκώνει τη ανέμελη λάμψη. Προσαρμοσμένοι στις σύγχρονες γκαρνταρόμπες μας, οι κρύσταλλοι γίνονται ένα καθημερινό εργαλείο αυτοέκφρασης.

Αυτή η εξέλιξη αποτυπώνεται σε έξι πρόσωπα της Bella Hadid που αντιπροσωπεύονται από έξι χρώματα κρυστάλλινων κοσμημάτων. Συμβολίζοντας ένα παράθυρο στον κόσμο της Swarovski, κάθε πορτραίτο πλαισιώνεται από ένα χρωματιστό κρυστάλλινο άνοιγμα, κομμένο στο οκταγωνικό σχήμα του λογότυπου, της συσκευασίας και της υπογραφής της μάρκας Millenia Family.