Πολλές μέλλουσες μητέρες περιμένουν με ανυπομονησία το baby shower party και όχι μόνο για τα δώρα για τον ερχομό του μωρού

Μάθαμε τα baby shower party από τις αμερικάνικες ταινίες και τηλεοπτικές σειρές, όπου μέσα σε ένα ροζ ή γαλάζιο ντεκόρ φίλες και συγγενείς της μέλλουσας μαμάς τη γέμιζαν με δώρα για τον ερχομό του μωρού.

Μπορεί να το σχολιάσαμε αρχικά σαν «αμερικανιά» αλλά σιγά σιγά άρχισε να μας κερδίζει ως ιδέα και πλέον είναι πολλές οι μέλλουσες μαμάδες που περιμένουν με ανυπομονησία το δικό τους baby shower. Όχι μόνο για τα δώρα αλλά και για την τελευταία, ίσως, ευκαιρία πριν την έλευση του μωρού για κουβεντούλα, διασκέδαση και πάρτι με την οικογένεια και φίλους.

Tο καλύτερο είναι ότι η μέλλουσα μαμά δεν χρειάζεται να οργανώσει τίποτα, απλά να παραστεί και να απολαύσει τη στιγμή.

Και αυτό γιατί την οργάνωση και τα έξοδα αναλαμβάνουν παραδοσιακά στενοί φίλοι και συγγενείς.

Πώς να οργανώσετε ένα τέλειο baby shower party

1. Προγραμματίστε τον χρόνο. Συνήθως το baby shower γίνεται μετά τον 7ο μήνα της κύησης, αφού έχουν περάσει και οι όποιες αγωνίες για την εγκυμοσύνη και τα βαριά συμπτώματα αλλά και πριν οι γονείς αρχίσουν να αγοράζουν τα απαραίτητα για την έλευση του μωρού.

2. Επιλέξτε το μέρος. Μπορεί να είναι το σπίτι κάποιας στενής φίλης ή συγγενικού προσώπου αλλά ακόμη και κάποιο αγαπημένο καφέ spot της μέλλουσας μαμάς. Αν το baby shower πραγματοποιηθεί άνοιξη ή καλοκαίρι μπορείτε να επιλέξετε και έναν όμορφο εξωτερικό χώρο.

3. Προσκαλέστε εγκαίρως φίλους, συγγενείς και συναδέλφους της μέλλουσας μαμάς. Αν το baby shower είναι έκπληξη, θα δυσκολευτείτε λίγο περισσότερο να έρθετε σε επαφή με τους καλεσμένους για αυτό πρέπει να ξεκινήσετε νωρίς την επικοινωνία. Αν και παραδοσιακά τα baby shower parties είναι γυναικεία υπόθεση, πλέον έχει πέσει αυτό το «τείχος» και πολλοί άνδρες παρευρίσκονται και το διασκεδάζουν εξίσου.

4. Αποφασίστε για το θέμα του baby shower. Ανάλογα με το αν είναι κορίτσι ή αγόρι υπάρχουν αμέτρητα θέματα για να επιλέξετε. Μία αναζήτηση στο Pinterest θα σας βοηθήσει.

5. Σχεδιάστε το μενού. Ανάλογα με την ώρα που θα πραγματοποιηθεί το πάρτι σχεδιάστε και τι περιέχει το μενού. Σαντουιτσάκια, cupcakes, μπισκότα με ζαχαρόπαστα στο θέμα του πάρτι, ζαχαρωτά, καναπεδάκια πρωταγωνιστούν στον μπουφέ. Προετοιμαστείτε για το ενδεχόμενο το baby shower να ξεκινήσει με καφέ και να καταλήξει σε κρασί και ποτά. Μην ξεχνάτε να φροντίσετε για την έγκυο, η οποία φυσικά δεν καταναλώνει αλκοόλ αλλά μπορεί επιπλέον να έχει περιορισμούς και στο φαγητό.

6. Στολίστε τον χώρο. Μπαλόνια, λουλούδια, κορδέλες, σημαιάκια, κατασκευές, αξεσουάρ για τους καλεσμένους, όλα πρέπει να ταιριάζουν με το θέμα του baby shower.

8. Συντονιστείτε με τους καλεσμένους για τα δώρα του μωρού. Είναι απαραίτητο – αν και ίσως δεσμευτικό για κάποιους- να υπάρχει μία λίστα δώρων, ώστε να είναι χρήσιμα για το μωρό και να απαλλάξετε τους γονείς από κάποια έξοδα.

9. Μην ξεχάσετε να βγάλετε πολλές φωτογραφίες και να διασκεδάσετε με την ψυχή σας!