Εκτός από την παρουσίαση νέων κολεξιόν το πρόγραμμα περιλαμβάνει συζητήσεις, σεμινάρια και δράσεις σε όλη την πόλη.

Η Εβδομάδα Μόδας του Λος Άντζελες διοργανώνεται από τις 6 έως τις 9 Οκτωβρίου με κεντρικούς πυλώνες την ομορφιά, την τεχνολογία και τη βιωσιμότητα, έμφαση στην καινοτομία και κάποιους από τους οίκους που συμμετέχουν να γιορτάζουν σημαντικές επετείους.

Εκτός από την παρουσίαση νέων κολεξιόν το πρόγραμμα περιλαμβάνει συζητήσεις, σεμινάρια και δράσεις σε όλη την πόλη με τη διοργανώτρια εταιρεία, N4xt Experiences, να φιλοδοξεί να δημιουργήσει μία ολοκληρωμένη εμπειρία φεστιβάλ και να τη μεταφέρει οπουδήποτε στον κόσμο.

Το Λος Άντζελες εξελίσσεται σε κέντρο δημιουργικότητας και καινοτομίας και φυσικά είναι σημαντικός παράγοντας στη βιομηχανία της τεχνολογίας και της ψυχαγωγίας, οπότε θα πρέπει να έχει το δικό του μέρος για να τιμά τους δημιουργούς, τους καλλιτέχνες και τους σχεδιαστές του, ανέφερε η Κιάρα Πάρντο, συνιδρύτρια της N4xt Experiences.

Η πολιτιστική αναγέννηση οδήγησε τα brands του Λος Άντζελες να εδραιωθούν στη βιομηχανία μόδας. Θέλαμε να αξιοποιήσουμε αυτή τη δημιουργικότητα και να αναδείξουμε τα διαφορετικά στοιχεία που κάνουν το Λος Άντζελες αυτό το συναρπαστικό μέρος, σημείωσε η Πάρντο πρώην επικεφαλής δημιουργικού του brand της Ριάνα, Fenty Corp.