Το σούπερμοντελ ποζάρει στο εξώφυλλο της βρετανικής Vogue για το τεύχος Σεπτεμβρίου και μιλάει για τα πάντα.

«Προσπαθώ να με αγαπήσω όπως είμαι», δηλώνει η Λίντα Εβαντζελίστα, που στα 57 της επέστρεψε στο εξώφυλλο της Vogue, μετά τις παρενέργειες της αισθητικής επέμβασης που την άφησαν «βάναυσα παραμορφωμένη».

Το σούπερμοντελ της δεκαετίας του ‘90 ποζάρει στο εξώφυλλο της βρετανικής Vogue για το τεύχος Σεπτεμβρίου. Στη συνέντευξη στο περιοδικό, μιλά για την περιπέτεια με την αισθητική επέμβαση, για την εποχή που ήταν μέλος της dream team των πρώτων σούπερμοντελ, ενώ δηλώνει ανοιχτά ότι το πρόσωπό της δεν είναι στην πραγματικότητα αυτό των φωτογραφιών στη Vogue.

Τον περασμένο Σεπτέμβριο μέσω Instagram η Λίντα Εβαντζελίστα ανακοίνωσε ότι κατέθεσε αγωγή σε βάρος της εταιρείας Zeltiq Aesthetics, με την οποία πλέον έχει καταλήξει σε διακανονισμό. Τότε ανέφερε ότι το σύστημα κρυολιπόλυσης της εταιρείας αύξησε και δεν μείωσε τα κύτταρα λίπους και την άφησε «αγνώριστη».

Τρεις μήνες μετά τη θεραπεία, σύμφωνα με την ίδια, μέρη του σώματος και του προσώπου της άρχισαν να διογκώνονται.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη British Vogue (@britishvogue)

«Ντρεπόμουν τόσο πολύ»

Για πέντε χρόνια, λέει, κρυβόταν, επειδή η διαδικασία αυτή την άφησε «βάναυσα παραμορφωμένη». Αποφάσισε ότι η μόνη διέξοδος ήταν να πει την ιστορία της. «Δεν μπορούσα να ζω πλέον με αυτό τον πόνο. Ήξερα ότι έπρεπε να κάνω μια αλλαγή. Και η μόνη αλλαγή ήταν να πω την αλήθεια μου», τονίζει.

«Αν ήξερα ότι οι παρενέργειες μπορεί να περιλαμβάνουν το να χάσεις τα μέσα επιβίωσης και ότι θα καταλήξεις τόσο καταθλιπτικός που θα μισείς τον εαυτό σου…», λέει στη Vogue βουρκώνοντας, «δεν θα είχα πάρει αυτό το ρίσκο».

Υποβλήθηκε σε δύο διορθωτικές επεμβάσεις λιποαναρρόφησης. «Έχω τομές σε όλο μου το σώμα. Έχω κάνει ράμματα, έχω φορέσει ενδύματα συμπίεσης κάτω από το πηγούνι μου, όλο μου το σώμα ήταν σφιχτά δεμένο για οχτώ εβδομάδες, τίποτα δεν βοήθησε», περιγράφει. Στο αποκορύφωμα της απόγνωσής της, σταμάτησε να τρώει.

«Ντρεπόμουν τόσο πολύ. Είχα ξοδέψει όλα αυτά τα χρήματα και ο μόνος τρόπος που μπορούσα να σκεφτώ για να το διορθώσω ήταν οι μηδενικές θερμίδες, οπότε απλά έπινα νερό. Ή κάποιες φορές έτρωγα ένα κομμάτι σέλερι ή ένα μήλο. Έχανα το μυαλό μου», εξομολογείται.

Οι μόνες φορές που έβγαινε από το σπίτι ήταν για να πάει τον 15χρονο γιο της σε αγώνα ποδοσφαίρου. Καλυπτόταν εντελώς, κάτι που λέει ότι ήταν πιο εύκολο τον χειμώνα. Έκανε ότι μπορούσε για να κρυφτεί και από τον γιο της, αλλά εκείνος παρατήρησε ότι η μητέρα του είχε αλλάξει.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη British Vogue (@britishvogue)

«Αυτό που ήταν πραγματικά μαχαιριά στην καρδιά ήταν όταν μου είπε: “Θυμάσαι όταν ήσουν τόσο διασκεδαστική; Όταν γελούσες συνέχεια;”. Ήταν ένα αθώο σχόλιο», δηλώνει.

Του εξήγησε την κατάσταση σε βάθος πριν από δύο χρόνια, όταν ο γιος της άρχισε να ρωτά γιατί εκείνη δεν δούλευε, ενώ όλες οι φίλες της συνέχιζαν να το κάνουν.

«Του είπα για την αγωγή και ότι μπορεί να ακούσει πράγματα και να ντραπεί. Μου απάντησε “Γιατί να ντραπώ; Στεναχωριέμαι για εσένα, δεν ντρέπομαι. Θα σε φροντίσω, μην ανησυχείς”. Ποιος γονιός θέλει να είναι βάρος για το παιδί του;», αναρωτιέται κλαίγοντας και μετά γελά. «Όπως καταλαβαίνετε, το να πω την ιστορία μου, μου έκανε καλό. Είμαι τόσο χαρούμενη τώρα», συμπληρώνει ειρωνικά.

«Έχω θεραπευτεί ψυχολογικά; Απολύτως όχι», δηλώνει. Ακόμη δεν μπορεί να κοιτάξει τον καθρέφτη, ούτε να αγγίξει οποιοσδήποτε το σώμα της. «Αλλά είμαι τόσο ευγνώμων για την υποστήριξη των φίλων μου και της βιομηχανίας», συμπληρώνει.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη British Vogue (@britishvogue)

«Αυτό δεν είναι το πηγούνι και ο λαιμός μου»

Παρά τη στήριξη, τη νέα καμπάνια του οίκου Fendi και το εξώφυλλο της Vogue, είναι απρόθυμη να μιλήσει για επάνοδο. «Μου λείπει τόσο πολύ η δουλειά μου, αλλά ειλικρινά, τι μπορώ να κάνω. Δεν θα είναι εύκολο», λέει και σημειώνει ότι σε αυτές τις φωτογραφίες είναι σχεδόν εντελώς καλυμμένη.

«Δεν θα με δείτε με μαγιό, αυτό είναι σίγουρο. Θα είναι δύσκολο να βρω δουλειές με πράγματα να προεξέχουν, χωρίς ρετουσάρισμα, συμπίεση, ταινίες ή τρικ», εξηγεί.

Θέλει να ξεκαθαρίσει ότι για το εξώφυλλο της Vogue η make-up artist Πατ ΜακΓκραθ χρησιμοποίησε ταινίες για να τραβήξει το πρόσωπο, το πηγούνι και τον λαιμό της. «Αυτό δεν είναι το πηγούνι και ο λαιμός μου πραγματικά. Δεν μπορώ να κυκλοφορώ παντού με ταινίες», λέει.

«Ξέρετε, προσπαθώ να αγαπήσω τον εαυτό μου όπως είμαι, αλλά για τις φωτογραφίες…», δηλώνει και κάνει μια σύντομη παύση. «Σε ό,τι αφορά τις φωτογραφίες, πάντα πίστευα ότι είμαστε εδώ για να δημιουργήσουμε φαντασιώσεις. Δημιουργούμε όνειρα. Νομίζω ότι αυτό επιτρέπεται. Επίσης, όλες οι ανασφάλειές μου καλύπτονται με αυτές τις φωτογραφίες, ώστε να μπορώ να κάνω αυτό που αγαπώ», εξηγεί.

«Μου πρόσφεραν ναρκωτικά, δεν τα άγγιξα»

Στη συνέντευξη μιλά και για την εποχή που γεννήθηκε ο όρος «σούπερμοντελ». Ήταν όταν η ίδια, η Ναόμι Κάμπελ και η Κρίστι Τέρλινγκτον αποκαλούνταν «the Trinity», προτού προστεθούν στην «παρέα» η Σίντι Κρόφορντ και η Κλόντια Σίφερ.

Δούλευαν σκληρά. «Πώς δεν σταματούσα; Ήμουν νέα. Μπορούσες να βγεις, να φας τηγανητό φαγητό, να πιεις σαμπάνια, να κοιμηθείς στις 03:00 και να ξυπνήσεις στις 05:00», περιγράφει. «Μου προσφέρθηκαν ναρκωτικά, αλλά ποτέ δεν τα άγγιξα. Δεν λέω ότι ήμουν άγγελος… αλλά έτρεμα τα ναρκωτικά», υπογραμμίζει.

Και ψώνιζαν πολύ. «Σίγουρα, μας δώριζαν πράγματα. Αλλά όχι τόσα πολλά. Ο Καρλ (Λάγκερφελντ) ήταν πολύ γενναιόδωρος. Ένιωθα σαν κάποιες στιγμές να είχα τα κλειδιά της μπουτίκ. Έλεγε “Ψώνισες; Πήγαινε. Πήγαινε να πάρεις ό,τι θες”. Αλλά δεν παίρναμε τόσα πολλά όσα μπορεί να πιστεύει ο κόσμος», δηλώνει.

Μπορούσε να περπατήσει στους δρόμους του Παρισιού ή της Νέας Υόρκης χωρίς σωματοφύλακα, δηλώνει. Αλλά εάν επρόκειτο για επίδειξη, τα πράγματα ήταν διαφορετικά. «Θυμάμαι ότι ήμασταν με την Κρίστι και την Ναόμι στη Ρώμη και δεν μπορούσαμε να βγούμε από το ξενοδοχείο, επειδή μας περίμεναν χιλιάδες άνθρωποι. Δεν μπορούσα να πιστέψω ότι ήταν εκεί για εμάς. Θυμάμαι ότι σκεφτόμουν “απόλαυσέ το γιατί δεν θα κρατήσει”», σημειώνει.